Allmänt, Motivation, Personliga framsteg 100%, always strive to become the strongest version of yourself, atlet, bad form, beach13, beach16, bli stark, form, fysik, gains, mental styrka, muskelmassa, muskler, never say you can't, progress, stark, stark kille, starkare, styrka, transformation

Uppdatering Maj 2016

Hej på er!
 
Nu var det ett tag sedan jag skrev igen så det känns som att det är dags för en liten uppdatering.
Vad gäller styrkan så går det superduperbra just nu (peppar peppar) Gjorde 5 set med 2 reppare
på 150 kg i böjen, vilket är en enorm ökning om  man tänker på att jag maxade den vikten för ganska precis
en månad sedan, se maxningen i inlägget här.
 
 
Bänken har också börjat komma tillbaka efter en tids svacka, nu känns det som att tekniken sitter bättre och bättre
och förhoppningsvis klarar jag mer nu när jag har ökat kaloriintaget något. Vikten ligger dock på samma och 
planen är väl att göra det en månad till och sedan försöka lägga på sig lite mer i vikt, mest muskelmassa 
då förstås ^^.
 
Marken går också framåt. Maxade 200 kg i januari nån gång... Nu gjorde jag en relativt enkel 3:a på 200. 
Siktar på att ta 220 kg om 3 veckor då alla lyft ska maxas. 
 
Figur: Det är ju throwback thursday så jag kör en liten progress-bild. Never say you can't
Frågan är vad som har växt mest, min telefon eller jag?! ^^
 
Sist men inte minst...Formen, tja.. .Den är väl där den ska egentilgen. Vill inte gå ner mer i vikt eftersom jag vet
att det då börjar ta på styrkan vilket inte är något jag eftersträvar. Det roliga är att se hur formen har utvecklats
under åren. Hittade en gammal bild från 2012, alltså mitt första år på universitetet, då jag tränade i lägenheten.
Då såg beachformen lite annorlunda ut. Det gör en lite motiverad att fortsätta att sträva efter en bra fysik,
så det kan vara ett tips till er som tränar där ute, att dokumentera era framsteg. För även om ni inte 
ser dem på en gång så kommer ni se framsteg om ni fortsätter....
 
Stay strong!
Stay tuned!