Allmänt, studentliv 100%, TBT, cut, deff, deff2014, deffar, diet, shredd, uppsala, valborg, valborg2014, valborg2014uppsala

TBT april 2014

Hej på er!
 
Kollade igenom en gammal kamera som självklart innehöll gamla bilder också. Det mesta var borttaget men hittade några bilder från våren 2014. Det fick mig att tänka tillbaka på den tiden, bara årstiden våren låter mycket mer lockande än den årstid vi är i nu! ^^ Det var också året då jag åkte till Uppsala och firade Valborg med vännen Elias och hans flickvän Jessie. Jag har ett inlägg om just valborg 2014 där jag även visar en liten filmsnutt. Inlägget kan ni läsa här!
 
Figur: Denna bild tog strax innan valborg 2014. Längtar lite till deffen! ^^ 
 
Då gick jag i 3:an på universitetet, hade fullt upp med kandidaten. Nu är det helt plötsligt sista året på min master, kan inte förstå att det har gått så fort. Snart ska man ut och jobba också, ska faktiskt bli riktigt skoj att se vad framtiden och världen har att erbjuda. 
 
Det var bara en liten tillbakablick. Kände att det kanske kunde var skönt med ett kortare inlägg denna gången. Nu blickar vi framåt! kör ba kör! 
 
Stay strong!
Stay tuned!