Allmänt, vlog deff, never say you can't, personliga framsteg, uppsala, valborg, valborg2014, valborg2014uppsala

Jag överlevde valborg!

Hej på er! 
 
Det var ett bra tag sedan jag gjorde ett inlägg nu och det har spridits en del teorier
om varför detta är fallet. Därför känner jag att det är dags att slå hål på några av
dessa rykten med en gång! ;)
 
Rykte #1: Jag har gått och blivit tjock!
En kompis har teorin att jag har blivit så tjock att jag inte vågar visa mig på bloggen längre,
att jag skäms och därför inte vill skriva om mitt nederlag....Haha, close but no cigar for you my
friend! ^^ eller nära och nära, det är snarare motsatsen. Har kommit så långt i deffen att jag i
princip är klar. Är ungefär 0,7 kg från mitt mål och det borde jag nå denna vecka! ^^ Bevis?
Här har du min vän! ;)
 
Figur: Man är ju inte totalrippad men tjock vette tusan! ^^
 
Rykte #2: Jag har blivit bortrövad:
Jag har inte skrivit sedan jag drog och firade valborg i Uppsala så typ halva släkten
(som föjer bloggen) tror att jag är spårlöst försvunnen, att något måste ha hänt under min tripp 
och att jag aldrig tog mig hem! ^^ hehe...well, nu skriver jag och jag kan genast säga att det 
var ett underbart valborgfirande och jag träffade många goa människor där. Gjorde ett litet 
filmklipp som illustrerar valborgsfirande i Uppsala. Skulle ha filmat mer känner jag nu för det
fanns mycket att se.
 
 
Vill speciellt tacka Elias och Jessie som bjöd in mig med öppna armar! det var riktigt trevligt! 
Vill även tacka alla andra såklart som förgyllde mina två dagar i Uppsala! ^^ (börjar låta som 
något nobelpris-tal med alla tack hit och tack dit! ^^ )
 
Sanningen till att jag har varit inaktiv är att min dator krånglar och alla program försvann mm. 
Ville därför prioritera det dilemmat! :P Nu är det typ "fixat" så nu kommer jag bli lite mer aktiv! :)
Därför är det ett bra läge att....
 
Stay strong!
Stay tuned!