Allmänt ambassadör, fitness, intervju, jobb, jobba, jobbintervju, student

Jobbintervju!

Hej på er! 
Mycket händer idag! skickade in en jobbansökan till gymmet som jag tränar på 
i söndags ( de söker student-ambassadörer för träningsanläggningen, i princip folk 
som promotar gymmet och som pratar med andra studenter om träning o.s.v.).
 
Figur: Kanske byter ut ölen mot en protein-shake! ;)
 
Fick reda på igår att jag skulle på jobbintervju idag kl 20:00. Snabba ryck måste 
jag säga, man hinner ju inte direkt förbereda sig, men jag tror att det kommer gå 
bra ändå. Det är väl bara att vara sig själv och svara på frågorna så ärligt man kan.'
 
Det skulle verkligen vara kul att vara studentambassadör, inte minst för att titeln
låter imponerande (bra för CV ;)). Som kompensation skulle man få ett gratis årskort, och 
det är väldigt välkommet för en fattig student som mig! ;)
 
Jag pratar ju träning med andra studenter redan nu så egentligen gör jag jobbet 
redan, så det vore ju inte så dumt att få ett gymkort för att göra något som man 
tycker om att göra i vanliga fall! :)
har ni röstat på mig i talangjakten förresten? 
 
Stay strong!
Stay tuned!
 
#1 - - Sara:

Ehy Simon, kommer du hem nåt i sommar?