Allmänt body, body.se, bodybuilding, bodypump, fitness, talangjakten

Ska jag tävla?

Figur: klicka på bilden för mer informantion
 
Hej på er! 
Jag har inte nämnt detta i något inlägg tidigare men för några veckor sedan anmälde 
jag mig till body's talangjakt. De sökte killar och tjejer som fortfarande inte hade
nått sin fulla kroppsbyggarpotential och som behövde hjälp på traven för att komma 
in i tävlingskretsarna. 
 
Jag sökte bara på skoj och det kommer nu bli en omröstning om vilka som blir uttagna
("vinnaren får expertcoaching med både kost och träning, samt kosttillskott och tränings-
kläder för att göra dennes tävlingssatsning så effektiv som möjligt."). Jag hade planer
på att börja tävla i framtiden, inte just nu, men detta är ett perfekt tillfälle att lära sig
nya saker och få nya erfarenheter. Så jag tänkte: What the hell!! :P
 
Så om ni vill se mig tävla, klicka på den här länken och rösta på mig (i det lilla skrollfönstret
ganska långt ner på sidan, namnet är Simon Perjans). Man kan rösta en gång om dagen
(nollställs efter klockan 12:00), så om ni röstar nu kan ni rösta om några minuter igen.
 
Det skulle vara kul att göra den här resan, jag får liksom ytterliggare ett mål att sträva
efter att nå. Dessutom kan det nog bli mer intressant läsning på bloggen eftersom 
jag kommer lära mig mycket nya saker av coachen. Förhoppningsvis kan det locka 
en del nya läsare också som vill följa min resa till luciapokalen.
 
Stay strong!
Stay tuned!