Allmänt, Personliga framsteg flytt, flytta, lyfta skrot, lyfta tungt

Ofrivilligt frånvarande!

Hej på er kära läsare!
 
Nu var det ett tag sedan jag skrev ett inlägg igen och anledningarna är många. Jag har i princip fått ett
helt nytt liv där studentbostaden har ersatts av en "riktig" bostad och studierna har ersatts av ett heltidsarbete. Det känns som att bli vuxen på nytt, ni vet, det finns stadier som man känner sig mer vuxen som när man fyller 18, när man skaffar bil, när man flyttar hemifrån och nu har jag kommit ytterliggare ett stadie på vägen, ett jobb. Inget simpelt sommarjobb eller deltidsjobb på sidan av, nu är det 100% ingenjörsjobb som gäller. 
 
Figur: Jag och min underbara hjälpsamma far flyttade för två veckor sedan, höll på till elva på kvällen i regnet! ^^
 
 
Med andra ord så har jag fått prioritera en del så jag ville komma i ordning i lägenheten först och främst. Träningen har varit förvånansvärt konstant under tiden, jag har nu kört klart min anpassningsfas på schemat och går in i "omvandlningsfasen" eller "transition phase" där det största arbetet kommer att göras. Just nu känns det hur bra som helst, innan jag började schemat för 4 veckor sedan var jag tvungen att sänka vikten i knäböj vid 8 reps från 115 kg ner till 110 kg. Idag klarade jag 115 kg utan problem, det kändes löjligt enkelt i jämförelse med de 14 reps jag gjorde på 127,5 kg passet innan ^^. 
 
 
Dagarna går fort nu, slutar runt 17:00 och tränar till 19:00 sen känns det som att man bara har tid att äta, kolla lite på datorn och sen gå och lägga sig. Det är så här det är när man är vuxen alltså ;) . Så länge jag slipper tentaångest så är jag nöjd haha :P. 
 
En annan orsak till att ja inte har skrivit är att jag inte har haft något internet i den nya lägenheten... Hur överlevde han tänkte ni, jag hade som tur var mobilen ^^ 
 
Detta var ett litet snabbt inlägg för att ni ska veta att jag fortfarande är aktiv och jag kommer att skriva om saker i den mån jag kan och har tid. För detta är något som jag tycker är roligt, hoppas att ni tycker att det är roligt att läsa! 
 
Kram!
 
Stay strong!
Stay tuned!