Allmänt, studentliv 100%, badrum, kök, renovering, underground, undergroundtraining

Mitt kök blev mitt badrum!

Hej på er,
 
Kom inte alltför längesedan hem från gymmet, blev ett Underground-pass i vanlig ordning, ett av
de värsta passen jag varit på! Det är bara sinnessjukt att stå på ett ben och köra utfallsteg i 90 sekunder,
vila 20 och sedan köra 90 sekunder på andra benet. Visst, med kroppsvikt hade det säkert gått, men
såklart skulle man smacka på kettlebells för att göra det extra tungt. Det var jobbigt men extremt roligt,
man känner verkligen att man pressar ur sig allt man har... Eller jag gör det i allafall! ;)
Jag vred mig i plågor efteråt så då känner jag att jag kan vara ganska nöjd med passet! ^^
 
Den här veckan har jag duschat på gymmet, jaha tänker ni, det var en konstig kommentar att slänga ur
sig. Kanske till och med onödig men orsaken till detta är att mitt badrum just nu håller på att renoveras.
klockan 7 varje morgon stapplar arbetarna in och börjar jobba, därför drog jag till jobbet innan de kom idag.
Det går ganska lätt att komma upp tidigt nu när det är ljust ute! ^^
 
Figur: Mitt badrum har tillfälligt flyttat ut i köket, kommer nog överleva....knappt ;)
 
Så mina vänner, upskatta att ni faktiskt har en dusch och ett badrum som ni kan nyttja, livet
blir så mycket lättare med såna saker men vi tar dem ofta för givna. Nu är det dags för mig 
att äta lite, ha det bra så hörs vi! 
 
Stay strong!
Stay tuned!