Allmänt, kosttillskott 100%, Mattips, always strive to become the strongest version of yourself, choklad, core whey, fullvärdigt protein, god mat, hälsosamt, komplett protein, mat, never say you can't, never7, smoothie, staystrong, staytuned, svensktkosttillskott, svensktkosttillskott.se, vassle, whey

Hälsosam smoothie, recept (video)

Hej på er!
 
hoppas att ni alla har haft en bra dag, själv har jag haft en riktigt bra dag och vårt exjobb börjar
äntligen bli klart, läste igenom rapporten idag och hoppas nu att den är näst intill 100%. 
 
Figur: Proteinsmoothie, för att se hur man gör: Klicka på videon nedan! ^^
 
 
 Video: Hur du gör min proteinsmoothie
 
När jag kom hem var jag ganska hungrig och ville ha något snabbt, ville dessutom ha något som 
var lite läskande eftersom det forfarande är fint väder ute. Jag var väldigt nära på att köpa en glass
på vägen hem från jobbet men tankarna försvann ganska snabbt när jag kom på att jag kunde göra 
en egen smoothie som både är nyttigare och dessutom mycket godare. Den tar 5 minuter att göra
och kräver inte alls många ingredienser, enkelt...Just how I like it! ;) 
 
I samma stund tänkte jag, varför inte dela med mig av mitt recept. Så jag gjorde en liten film,
kolla gärna in den. Att ge bort sina fitness-hemligheter känns rätt bra ändå, kul om någon faktiskt 
testar på. ^^
 
Nu ska jag äta igen! 
 
Stay strong!
Stay tuned!