Allmänt, Motivation, Personliga framsteg 100%, 2016, always strive to become the strongest version of yourself, banta, bli stark, deff, deff2016, gå ner i vikt, never say you can't, stark, stark kille, starkare

Deffen så här långt #1

Hej på er!

Hoppas att ni alla har en fantastisk fredag. Kom hem från gymmet precis efter ett bröst, axlar och
tricepspass. Gick ganska bra, lyckades klämma ur 4 set 5x100 kg. Femte och sista setet klarade jag bara
4 repetetitioner. Eftersom jag inte klarade 5 var jag tvungen att bestraffa mig på något sätt, jag valde att köra så
många reps som möjligt på min kroppsvikt 72,5 kg.... klarade 18 sen var jag helt död! ^^ första 15 gick galant,
sen tog det bara tvärstopp! :P
 
Styrkan håller i sig ändå, trots min viktnedgång, vilket betyder att jag gör det bra. Inte för snabbt och inte för sakta.
 
Ska jag vara helt ärlig så är jag ganska imponerad av min diciplin att följa dieten utan snedsteg. Det har att
göra med att jag ligger på ett lagom kaloriunderskott, så jag slipper "cravings" och sötsug.
 
Figurer: Deffen går enligt plan, snart beach 2016! :D
 
Så långt jag har kommit nu, på snart 2 veckor, har tagit mig minst 1,5 månader förut. Hemligheten?  kanske 
kommer i ett annat inlägg om ni är snälla! ;)
 
Nu ska jag laga lite quorn-burgare och avnjuta kvällen med en film, ha det så bra kära ni! 
 
Stay strong!
Stay tuned!