Allmänt, Kost, Personliga framsteg 100%, always strive to become the strongest version of yourself, bli stark, bodybuilding, bänkpress, fitness, fitnessblogg, gains, knäböj, marklyft, never say you can't, simzore, simzore fitness, stark, stark kille, starkare, träning

Uppladdning, NU KÖR VI!

Hej på er! 
 
Idag var det inget bra väder... Men det är väl lika bra, har varit ganska torrt i marken på senaste
tiden så regnet behövs. "Lite" regn stoppade inte mig från att ta mig till gymmet dock! På söndag smäller det, då 
ska vi ha lite styrketävling på gymmet, eller tävling och tävling. Vi tävlar mot oss själva och alla är sugna 
på att slå så många personbästa som möjligt.
 
Jag som precis har avslutat min diet ligger lite efter och jag ser det som att om jag kör samma vikter som
i vintras så är jag nöjd. Kändes ganska bra i bänken idag, jag hoppas i allafall kunna köra 115 kg. Böjen
har jag som sagt ändrat till Low-bar och det är fortfarande lite ovant. Det kommer ju definitivt bli PB i det,
men inga imponerande siffror eftersom jag bara körde på 80 kg idag för att känna på grejerna. 
 
Figur: Uppladdning!
 
Jag tror dock att bara stämningen när alla hejar på en kommer göra mycket, ska nu ta ledigt från gymmet några 
dagar för att låta nervsystemet vila sig. Ska ladda upp med mycket bra mat för att säkerställa att alla
depåer i kroppen är fyllda. Börjar lite smått ikväll med Nötfärsbiffar med pommes och grönsaker. Det
lägger på 2 kg i marklyften... minst.
 
Stay strong!
Stay tuned!