Allmänt, Personliga framsteg 100%, LIU, always strive to become the strongest version of yourself, bli stark, career, examen, karriär, karriärval, never say you can't, simzore, stark, stark kille, starkare, student, universitet, örebro

Imorgon smäller det!

Hej på er kära läsare!
 
Nu var det ett tag sedan jag skrev, detta är på grund av att det har varit en del med det sista skolarbetet. 
Imorgon lägger jag och min kollega fram vårt arbete på universitetet vilket känns helt underbart! skönt
att sätta punkt på skolan och söka nya äventyr! ^^
Figur: Vem vet vad som väntar... :D
 
I helgen som var hjälpte jag också pappa med att flytta (igen). Denna gång till ett hus vilket jag tror kommer
att bli toppen så fort de har fått ordning på allt. Lillebror kom också med ner vilket var roligt, vi firade min
examen genom att gå på resturang och sedan besökte jag och brorsan lite krogar i Örebro stad. Det var 
kul och det bästa av allt... Vi hittade hem på natten! ^^ 
 
Figur: Stora torget i Örebro, det var en hel del folk! ^^
 
Åkte hemåt mot linkan igår och när jag kom hem gick jag och några vänner ut och käkade för att fira 
examen. Det är ju inte ofta det händer och beställde in en entrecote på 400 gram.... Det värsta var att 
jag bara blev lagom mätt. En helg hos pappa får magsäcken att töjas ut, haha! ^^ 
 
Figur: Pappas hus, tror att de kommer att trivas! 
 
Idag vart det ett träningspass och det gick bra, hade en kompis där som passade när jag körde bänken 
och han kom även med bra konstruktiv kritik på tekniken. På så sätt är det också bra att ha någon som 
passar, inte bara för att hjälpa till om man inte orkar vikten utan även ge feedback på teknik. 
 
Figur: Formen har inte tagit så mycket stryk under helgen, har varit taktisk! ;)
 
Det var lite uppdatering sedan senast, imorgon är det framläggning som sagt. Det ska nog gå bra, jag är 
inte så nervös som jag kanske borde vara! :P Jag återkommer hur det gick imorgon. Ha det bra så länge...
 
Stay strong!
Stay tuned!