Allmänt 100%, always strive to become the strongest version of yourself, blogg, bloggare, familj, fullvärdigt protein, inlägg, never say you can't, nyttig mat, nyttigt, propud, protein, proteinkälla, smaktest, test, östkusten

Dubbelt ryggpass och smaktest!

Hej på er! 
 
Nu är jag tillbaka i Linkan igen efter några dagar på östkusten. Var skönt att få träffa familjen och samtidigt
koppla av lite. 
 
Figur: Skönt att komma iväg lite! ^^
 
Jag kom hem igår och då passade jag på att träna lite, har saknat skivstången en del sedan jag var borta.
Eftersom vi ska ha en intern tävling på gymmet nu i helgen så passade jag på att köra ett sista tungt 
ryggpass med marklyft. Kändes ovanligt jobbigt, lyckades dra några ettor på 200 kg men målet är att
dra 220 kg. Vi får se hur det går, mycket sitter ju i huvudet också! ;)
 
I förmiddags tränade jag med kompisen Sofie som jag inte träffat på länge. Det var riktigt skoj, även om det
blev ett rygg och -armpass idag också. Jag kommer nog ha en skön träningsvärk imorgon i allafall, hehe :P.
Det är skönt att träna med någon lite då och då, hon visade mig några rörlighetsövningar som jag kan köra för
att göra mina höfter mer rörliga. Jag är alltid öppen för att lära mig nya saker och få nya erfarenheter, speciellt
när det handlar om att förbättra sig själv.
 
På vägen hem passade jag på att handla och då såg jag att en ny smak av propud fanns att köpa. Det var
smak av blåbär eller "blueberry muffin" och jag älskar blåbär så jag tänkte, varför inte ^^. 
 
Figur: Ny smak...
 
Testade den nyss och tycker att den var helt okej. Inte lika god som vanlij-smaken men definitivt ett bra 
alternativ eller ersättare av ett mer "onyttigt" mellanmål.
 
Stay strong!
Stay tuned!