Allmänt 100 kg, 100%, Kroatien, always strive to become the strongest version of yourself, beach16, beast, bänkpress, båt, hjälp med träning, kantareller, never say you can't, resa, sol, sommar, svamp, träning, träning på semestern, örebro

Han kallade mig Beast!

Hej på er! 
 
Jag hoppas alla mina läsare har det bra såhär mitt i sommaren. Själv har jag begett mig till familjen 
i Örebro för att träffa dem. Igår gick vi ut på en promenad i skogen och hittade på en hel del kantareller
som pappa i detta nu håller på att förbererda till något gott. 
 
Det är riktigt avkopplande att bara gå och strosa i skogen och lyssna på fåglarna och vinden som viner
i trädtopparna ovanför en. 
 
Figur: Blev lite kantareller ändå! :D
 
Figur: Skönt att vara ute och promenera i skogen.
 
Figur: Snäll som man är så passade jag på att klippa gräset när vädret var bra! ^^
 
Figur: Blev en båttur på söndagen också! :)
 
 
Tidigare på dagen passade jag och pappa på att träna ett pass på friskis och svettis i Örebro, jag 
blev positivt överaskad över deras utrustning. De hade mycket mer fria vikter än vad jag hade förväntat
mig och det var väldigt stort. Enda nackdelen var väl att det var lite dålig ventilation men det är det
väl på de flesta gymmen så här års. Körde några 3:or med stopp på 100 kg vilket kändes ganska bra.
 
På friskis och svettis får man en veckas provträning vilket är hur
bra som helst, så imorgon blir det att dra iväg en sväng och köra ett tungt benpass. Om en vecka åker
jag till Kroatien så då gäller det att toppa formen tills dess och känna att man kan göra sig förtjänt
av lite vila.  Många brukar gå upp i vikt under resor, för mig är det tvärtom, det blir att jag inte äter
tillräckligt och går ner i vikt. Som tur är så lär man sig av sina misstag och ska försöka hålla kaloriintaget
i balans men samtidigt njuta av semestern.
 
På gymmet kom det fram en engelsktalande kille till mig och gav mig lite tips på olika övningar som 
jag kunde göra för att framhäva min fysik ännu mer. Han sa att jag redan var "a beast" och det tar jag som en 
komplimang och jag är alltid öppen för förslag och nya idéer när det kommer till träning. Han var själv tävlande 
bodybuilder och det är kul att prata träning med likasinnade, även om jag nu satsar på tynglyftning! ^^ men 
det skadar ju inte att ha en fysik likt en kroppsbyggare. 
 
Figur: Längtar tillbaka! <3
 
Så är läget just nu, kommer med lite fler uppdateringar framöver. 
 
Stay strong!
Stay tuned!