Allmänt, Personliga framsteg 100%, 180 kg, always strive to become the strongest version of yourself, bulk, deadlift, diet, glass, hallon, marklyft, never say you can't, staystrong, staytuned, stor, storaenso, storkok

Nu börjar det roliga!

Hej på er! 
 
Då var det måndag igen, shit vad tiden går fort! den här veckan är veckan då det händer, veckan då jag börjar min diet. Lagade matlådor igår så att jag har för resten av veckan.
 
 Eftersom min vikt ligger stabilt på 75,5 när jag får i mig ca 
3000 kcal så är planen att i början gå ner till 2600 kcal och se vad som händer. Det behövs 
inte mycket för att minska de 400 kalorierna, bara att byta ut middagens kolhydrater mot grönsaker
och byta ut gainern som jag tar efter träningen mot en frukt och proteinshake.
 
 
Figur: Helgens frukostar bestod av protein-pannkakor med glass och varma hallon, två toast och 
äggröra av tre ägg! mmm! ^^
 
Det svåra blir för mig att hålla mig borta från sötsaker efter som jag älskar sånt, men det finns 
ju alltid bra alternativ och jag tror bara att det är värst första veckan. I lördags åt jag faktiskt plockgodis 
för första gången på väldigt länge. Jag hoppas att det inte gör saken värre bara :P
 
Var dessutom ut en sväng och åt och spelade biljard med några vänner, var riktigt trevligt. Tyvärr var jag
sämre på biljard än vad jag trodde, haha, men det var roligt ändå! ;)
 
Gick riktigt bra idag i marklyften, troligen tack vare en ledig helg från gymmet och den där godispåsen! ;)
Lyckades dra upp 180 kg 5 repetitioner, detta gjordes 3 set. Sen var jag död kan jag säga. Får se om det
blir en maxning på 210 kg här framöver. Får se hur kroppen reagerar på dieten först.
 
Så ni ska få följa min resa och förhoppningsvis ta del av lite tips och trix som jag kommer ge på vägen,
tills dess...
 
Stay strong!
Stay tuned!