Allmänt, Personliga framsteg, studentliv 100%, Mattips, always strive to become the strongest version of yourself, bli stark, entrecote, god mat, mat, never say you can't, stark, stark kille, staystrong, staytuned, vänner

Helgens frosseri!

Hej på er! 
 
Hoppas att ni alla har haft och fortfarande har en bra helg, den är ju inte riktigt slut än. Hittills har tiden bara
flygit iväg.
 
Helgen ineddes med ett ryggpass på gymmet och till min lycka klarade jag att göra 3x3 på 190 kg. Det 
var ett riktigt bra styrkebesked och förhoppningsvis ska jag kunna maxa 210 kg ganska snart. Samtidigt 
går vikten neråt. Igår visade vågen 73.4 kg, alltså ner 2.1 kg den här veckan. På fredagskvällen var
jag och kompisarna ut på studentkrogen en sväng. Det var väldigt lugnt för min del vilket var skönt för då kunde 
jag vakna pigg och glad på lördagsmorgonen. 
 
Figur: Entrecote, hasselbackspotatis, tsatsiki och sallad, Mmmm :)
 
Figur: Ananaspaj med vailjglass, såå gott! :D
 
På lördagen (igår) var jag och några kompisar ut på stan och handlade lite, jag behövde köpa nya jeans. Det
tråkiga är att jag har börjat få så stora ben i jämförelse med midjan så jag måste alltid köpa byxor som är
en tum förstor i midjan för att benen ska få plats. :P
 
Vi handlade även med oss lite mat som vi tillsammans lagade till på kvällen. Jag försökte äta ganska kalorisnålt
under dagen för att kunna njuta riktigt mycket på kvällen. Så jag skippade lunchen, men det var det lätt värt.
Det var längesen jag åt något så gott. Entrecote med hasselbavkspotatis och ungsbakade morötter, tsatsiki och grönsaker. Sedan var det efterätt i form av ananaspaj med glass som Elias hade gjort, pajen alltså, inte glassen ;) . 
 
Kvällen avslutades med lite film-mys, vi såg the martian, jag hade redan sett den men tycker att den är bra så 
jag ville se den en gång till. 
 
Figur: Pulled pork med pommes och sallad, dagens lunch! ^^
Figur: Matlådor med lax, couscous och spenat! 
 
Kom hem ganska sent så jag sov ganska länge, älskar att bara ligga och dra mig i sängen. Nu ska jag dock fixa
lite matlådor inför veckan och sen är det jobb och träning på campushallen som gäller. Ha en fortsatt trevlig
dag allihop så hörs vi, kom ihåg.
 
Stay strong!
Stay tuned!