Allmänt 100%, 2016, alla hjärtans dag, always strive to become the strongest version of yourself, bli stark, gymvärd, jobb, never say you can't, stark, stark kille, staystrong, staytuned, valentines, valentines day

Förberedelser & Jobb!

God kväll mina vänner! 
 
Idag har det varit en underbart skön dag, en dag då jag bara tog det lugnt och 
inte så mycket mer. Har bara förberett lite mat inför kommande vecka så att jag 
har på jobbet. Ett bra mått som jag strävar efter är de fem P:na, Proper Perparation Prevents Poor Performance.
 
Jag känner mig själv ganska väl vid det här laget och vet att om jag inte gör matlådor som jag kan äta,
blir det snarare att jag skippar måltider och kanske ersätter den med en proteinshake. Det är något som 
jag försöker undvika så mycket som möjligt genom att ha bra, nyttig och god mat nära till hands... 
 
Figur: Fritata med grönsaker, riktigt gott! :D
 
Blev några LCHF lådor med Fritata fyllda med svamp och grösaker. Sedan blev det några lådor kyckling-
wook. Lådorna räcker åtminstone till mitten av veckan. Därefter blir det något annat smaskigt. 
 
Figur: Kyckling-wook med äggnudlar! 
 
Kom precis hem från jobbet som gymvärd, passen går alltid så fort när man har saker att göra och människor
att hjälpa. Då är det riktigt kul att jobba, fick hålla mitt grundpass på engelska, eller det har jag fått de senaste
gångerna och det är skoj att får träna på språket! :D
 
 
Hoppas att ni har en trevlig alla hjärtans dag allihop!
 
Stay strong! 
Stay tuned!