Allmänt Scooby, Scooby1961, Scoobybikessweden, always strive to become the strongest version of yourself, blog, blogg, bloggare, bloggpost, fitness, meetandgreet, never say you can't, youtube

En legend kommer till Sverige!

Hej på er! 
 
Figur: Han kommer cykla genom Sverige! 
 
Jag hoppas att ni har det bra! jag tänkte uppmärksamma er på en sak som är väldigt roligt...Scooby är i Sverige! och nej, det är inte Scooby Do jag pratar om. För er som inte vet så är Scooby en amerikansk 55-årig man som var den andra personen på youtube som började göra instruerande videoklipp hur man tränar rätt. Han har hållit på i 10 år och fortsätter starkt. Han var en av de första jag började följa på youtube när jag var träningsintresserad och han var en av inspirationerna till att jag startade den här bloggen för att ge tips om träning. Han har jättemycket värdefull information och har mycket kunskap om träning, han styrketränar inte bara, han gör det mesta.
 
 
Just nu ska han cykla genom Sverige och jag tänkte göra lite reklam för honom. Jag hade jättegärna velat träffa honom själv men just nu är det mycket med flytten och han kommer inte cykla i närheten av Linköping. Han kommer cykla från Stockholm till Göteborg och han kommer ha träffar där man kan träffa och prata med honom. Jag lägger upp hans videoklipp här så kan ni se och få reda på mer. Är ni i närheten så rekommenderar jag verkligen att träffa honom! 
 
 
Mer info där man kan föjla honom finns här! 
 
Stay strong!
Stay tuned!