Allmänt 100%

Sista inlägget, farväl bloggen!!!

Hej på er! 
 
Figur: Detta är sista inlägget.
 
Det är tungt att behöva säga det här men, på grund av personliga orsaker.....................................................
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
APRIL, APRIL! 
Erkänn att ni tänkte (NEEEEEJ, Varför?!) haha, det är klart att jag inte ska sluta skriva, det är ju det 
jag tycker är roligt. Speciellt när man får så härlig feedback från många av er! Jag skriver i mån av tid
men älskar att inspirera andra. Om inte inspirera så i allafall underhålla. Gör det såklart för egen del också,
för att i framtiden kunna gå tillbaka och se vad jag gjorde rätt och vad jag gjorde fel. 
 
Just nu känner jag att jag gör det mesta rätt, styrkan håller i sig och vågen visade i morse 71,3 kg. Målet 
kommer troligtvis bli strax över 70 kg, och samtidigt ha samma styrka så klart.
 
 Video: Riktig pumpmusik i bakgrunden! ;)
 
Gårdagerns träningspass genomfördes på ett av
korpens gym i Linköping. Det är ett relativt litet gym, men det finns
ändå utrustning för att göra det mesta. Det finns mycket man kan göra med en stång och ett par
hantlar för den delen. Enda nackdelen är att det inte finns något riktigt podie så jag vågar inte gå alltför
tungt i marklyften. Senast jag gjorde det kändes det som att stången skulle falla genom golvet. Så vad gör
man då? skippar marklyften? nä, man gör det jobbigare, dels att gå sakta på nervägen och fokusera på 
explosivitet och fart på uppvägen. Explosivitet i bottenläget är något jag måste träna på, när vikten väl
lyft från marken går det ganska fort upp.
 
Så mina vänner, nu ska jag på en form av afterwork. Får se vad resten av kvällen har att bjuda på.
Hoppas att ni inte blev sura av mitt lilla skämt, det är ju bara 1:a april en gån om året, kunde inte 
låta bli! ^^
 
Ha det bra kära ni!
 
Stay strong!
Stay tuned!