Allmänt 100%, 2016, CSS, always strive to become the strongest version of yourself, blog, blogg, bloggare, bloggpost, design, design by Simon P, hjälp med träning, kod, never say you can't, simzore, simzore fitness, staystrong, staytuned, träningsblogg

Ny bloggdesign!

Hej på er! 
 
Hoppas att allt är bra med er! Själv mår jag tippiditopp och snart är det dags för mat. Då Kan det fasiken inte 
bli mycket bättre tycker jag! ^^
 
Som ni kanske ser så har bloggen fått ett lite nytt utseende, det är bara ett test för att se om det uppskattas mer.
Har fått en känsla av att den mörka bloggen kan uppfattas som lite tråkig och kanske till och med lite hotfull.
Det återspeglar verkligen inte bloggens inlägg hoppas jag, den ska se inbjudande och samtidigt intressant
ut. Jag antar att många av er kollar i mobilen och då ser sidan ut nästan som den brukar, det går inte 
att göra så mycket åt det. 
 
Tar gärna feedback från er, vad ni tycker ska läggas till eller vad som ska ändras. Nu är det i allafall lätt att
dela ett inlägg om någon skulle känna för det (kom igen, det blir kul! ;)) och kommentera. Vissa hade inte ens
lagt märke till att det var möjligt att kommentera ett inlägg tidigare. Så nu hoppas jag att det är tydligt. 
 
Det var lite info. Det här är en iterativ process så det kommer troligtvis bli lite fler ändringar innan jag känner mig
nöjd. Det blir helt enkelt till att lära sig att koda lite i CSS, men jag är inte den som räds för att lära mig nya saker! ;)
 
Slutligen kan jag dela med mig av någon form av underhållning, här kommer ett klipp där världens stakaste man
islänningen Thor björnsson, även känd som "The mountain" i game of thrones-serien, gör lite reklam! ^^
 
 Video: Jag är helt såld, klart man köper! 
 
Stay strong!
Stay tuned!