Allmänt, kosttillskott 100%, 115kg, 2016, always strive to become the strongest version of yourself, bli stark, frukost, gott, hjälp med träning, knäböj, kost, kosttillskott, livsstil, livsstil', mental styrka, never say you can't, simzore, simzore fitness, squat, squats, stark, stark kille, starkare, staystrong, staytuned, styrka, svensktkosttillskott, träning, våfflor, öka i styrka

Lyxfrukost + trevlig överraskning!

God middag!
 
Då var det helg igen, det gäller att njuta av den så mycket som möjligt och göra saker man tycker
är kul. Brukar alltid lyxa till det lite på morgonen med en god frukost, inte för att den jag äter 
på vardagen är äcklig men jag måste säga att våfflor med grädde och sylt är en svårslagen 
frukost. :)
 
Figur: Tröttnar nog aldrig på våfflor. 5 våfflor + 2 ägg var dagens frukost, mums! det gav mig
595 kcal, 49 g kolhydrater, 47 g protein och 23 g fett.
 
Det spelar egentligen inte så stor roll men jag använder svensktkosttillskotts proteinpannkaksmix för 
att få i mig lite extra protein. Dessutom är det otroligt smidigt att bara blanda pulvret med lite vatten
så att det blir en smet. De smakar dessutom väldigt gott, särskilt med sylt och grädde! ;) 
 
Figur: Det kostar kanske lite mer än vanligt men äts det inte så ofta så är det värt! 
 
Fick ett intressant paket med posten som jag hämtade ut igår. Blev positivt överraskad när jag fick se 
vad som var i!
 
Figur: Träningsväska i lagom storlek, packar annars ner onödiga saker.
 
Mamma och hennes sambo hade skickat en träningsväska i sen födelsedagspresent. Först tyckte jag att 
det bara var en helt okej väska, lagom stor för träning. Efter ett tag kopplade jag att det var något udda med
märket på väskan, det stod ju för tusan SIMZORE med mitt motto "Never say you can't"  på den! Då vart 
det mer än en vanlig väska! ^^ 
 
Figur: På väskan fanns ett metall-emblem med.... ja ni ser själva! ^^
 
Nu blir det att packa den och dra en sväng till gymmet, idag står det ben på schemat. Tunga knäböj,
får se hur det går. Går det som jag vill blir det 3-repare på 140 kg, vart dock sent igår så sömnbristen
kan nog påverka en del. Men men, jag måste leva som jag lär... NEVER SAY YOU CAN'T.
 
Stay strong!
Stay tuned!
#1 - - JUNITJEJ:

Så gott med våfflor!

Svar: Visst är det! :D
Simzore