Allmänt, Kost, studentliv 100%, 2015, frukost, god mat, gröt, mat, protein, simzore, simzore fitness, student, ägg, äggröra

Laddar batterierna...

Hej på er! 
 
Hoppas att alla ni har en bra lördag så här långt. Min lördag ha börjat väldigt bra måste
jag säga. Fick reda på att jag klarade mina tentor som jag gjorde för några veckor sedan.
Känns så jäkla skönt att äntligen vara tentafri! Jag har haft tentor efter mig under alla 
mina år på universitetet och det har alltid legat som en tyngd på axlarna. 
 
Måste flika in att det inte är ovanligt att ha omtentor på universitetet. Hade som mest fem 
tentor efter mig och när jag pratade med en på campushallens gym var han förvånad att jag inte
hade mer efter mig, han själv hade haft nio omtentor som mest. :P 
 
Figur: Bamsefrukosten består inte av honung, snarare av 2 ägg, äggröra (2 ägg), mackor med phiiladelphia-ost och skinka, protein-gröt med ananas och blåbär samt ett litet glas proviva. mums! 
 
Är fortfarande i extas sedan jag fick reda på resultatet. Ska snart iväg till gymmet och köra 
lite bröst, axlar och triceps. Vi var ut en sväng igår och jag vaknade ganska sent, var 
tvungen att ladda på med en riktig bamsefrukost för att få tillbaka energin. Även om
det blev sent igår (eller snarare i morse) så känner jag mig ganska pigg just nu! bäst
att utnyttja tillfället och lyfta lite vikter! efter gymmet ska jag hämta ut lite saker som 
kom på posten, kommer inlägg om det senare, så....
 
 
Stay strong!
Stay tuned!