Allmänt, kosttillskott 100%, 2015, cashew, omega-3, only one, pannkakor, vitamin d3

Kontrast!

Hej på er! 
 
Igår blev det ju som sagt ganska sent så idag tänker jag ta det lugnt i stället. gjorde 
precis lite tacos som jag ska käka, troligtvis blir det att slå på någon bra film också.
Imorgon ska jag försöka ta mig upp ganska tidigt och förbereda kommande vecka,
göra lite matlådor och plugga lite. Det verkar ju bli lite sämre väder nu så det gör en
motiiverad till att stanna inne.
 
Figur1: Tacos, en av favoriterna, nyttigt och gott! :)
 
Hämtade ut ett paket från gymgrossisten som hade kommit och innehållet av paketet
kan ses här nedan. Jag är riktigt nyfiken på pannkaksmixen hur den smakar. Troligtvis
blir det pannkakor till frukost imorgon. Då kan jag skriva en liten recension vad jag tyckte.
Ha en fortsatt trevlig kväll mina vänner så hörs vi! 
 
Figur2: Cashew-nötter, Vitamin D3, multi-vitamin, omega-3, pannkaksmix och riskakor. Lite smått och lite gott! 
 
 
Stay strong! 
Stay tuned!
#1 - - ɑ n n i k ɑ:

Mums!