Allmänt, träningspass 100%, 2015, Boo, Boo Burnham, Pepp, komedi, perspektiv, roligt, träning

Inget depp, bara pepp!

Hej på er! 
 
Det var inte igår! eller var det... Jo men det var det ju, fantastiskt! 
Så mina vänner, regnet kom till slut... och jag är redan trött på det, att cykla till
skolan i spöregn och sedan spendera resten av dagen i dyblöta byxor och skor är 
ingen höjdare, men jag är ju inte den enda så jag ska väl inte vara för högljudd om 
den saken. 
 
Trots det taskiga vädret så hade denna dagen vissa solglimtar ändå, fick reda på
att projektet jag ska göra under hösten blir det som jag såg fram emot allra mest 
och hade som första val (vi fick välja mellan 17 olika projekt). Jag vet i och för sig 
inte exakt vad vi ska göra än, vi ska till företaget som vi ska jobba mot nästa vecka.
Det är i alla fall inom produktutveckling som jag gärna skulle vilja jobba med i framtiden.
 
Blev träning på förmiddagen idag, men det här året var jag tvungen att köpa ett årskort.
Det har jag inte gjort de två senaste åren då jag har jobbat där. Nu måste jag ha valuta för
pengarna och träna så det kanske kan vara en bra motivation! ;) Träningen gick bra, 
faktiskt bättre än planerat. Körde bröst, triceps och axlar och bänkpressen går stadigt
upp sedan i början av augusti. Har gjort ett excel-ark med progressionskurva som
ni ska få se när den börjar plana av, just nu går den spikrakt uppåt! ;)
 
Till sist vill jag bara ge er en liten peppning, eller snarare ett nytt perspektiv på
gråa dagar som dessa. Det finns folk som har det värre, titta på youtube-
klippet nedan så förstår ni vad jag menar! 
 
 
 
Stay Strong! 
Stay Tuned!