Allmänt, studentliv 100%, 2015, LIU, Mattips, biljard, fest, kravall, never say you can't, staystrong, staytuned, student, studentliv, vänner

Trevlig lördag!

Hej på er! 
 
Det var verkligen full fart igår hela dagen lång. Först var jag och min kompis Joel ner på stan och gick i lite affärer och kollade. Tycker det är skönt att ibland bara gå runt och inte ha något speciellt på agendan. 
 
Sedan åkte jag hem och åt en sväng. En timme senare var det dags att dra ner på stan igen, denna gången för att spela lite biljard. Det var längesen vi hittade på något sånt senast så vi kände att det var dags nu. Så jag, Elias och Joel spelade en stund. Jag kan inte säga att någon av oss var speciellt duktig på biljard men det gjorde det hela lite roligare. ^^ 
 
Efter biljarden gick vi ut och åt på restaurang vilket var himla mysigt! stort tack till Elias och Joel som verkligen gjorde kvällen till en bra kväll! 
 
Figur: Biljard är riktigt skoj, synd att man inte direkt är någon talang! ^^
 
Nu tror ni säkert att kvällen slutade där, det trodde jag också men icke sa Nicke! Efter restaurangen drog jag och Joel till Vlatko för att kolla på fotbollen. Brukar inte vara så intresserad av fotboll i vanliga fall men det var ju en viktig match och Sverige spelade för en gångs skull en rolig offensiv fotboll! 
 
Efter matchen var det tänkt att jag skulle åka hem och ta det lugnt....men ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig. Vlatko hade en extra biljett till en studentfest och han envisades med att jag skulle med, jag tänkte att man lever ju bara en gång och jag har ju inte så lång tid kvar på skolan så jag får passa på och njuta av studentlivet så länge jag kan. Därför hängde jag med honom och det var riktigt kul, så tack till Vlatko som tjatade på mig att följa med. ^^
 
Figur: Gammal bild på mig och Vlatko från typ andra året på LIU. Good times! ^^
 
Med andra ord så vart det en lång men riktigt härlig dag igår, faktiskt en av de roligaste på länge. Så tack till er som faktiskt är orsaken till att de dagarna blir så bra som de blir!
 
Det var min lördag, nu ska jag plugga lite sedan blir det jobb om några timmar!
 
Stay strong!
Stay tuned!