Allmänt, kosttillskott 100%, 2015, always strive to become the strongest version of yourself, core whey, dalblads, fitness, fitnessblogg, fitnessfreak, fitspo, information, information kost, kost, kosttillskott, kunskap, never say you can't, omega-3, protein, shit to fit, staystrong, staytuned, styrka, svensktkosttillskott, träning, whey, öka i styrka

Kosttillskott 101

Hej på er! 
 
Gud vad kallt det är! sitter här i kläder + morgonrock + raggsockor och då är det någorlunda varmt. :P såg att det skulle bli varmare framöver så jag får klä mig såhär så länge! ^^
 
Figur: Kanske inte snyggaste outfiten men väldigt skön! :D
 
Nu till ämnet, ett litet meddelande: jag kommer skriva lite om kosttillskott, blir lite av en serie som jag kallar kosttillskott 101. För att klargöra så gör jag detta bara i syftet att informera, jag försöker inte lura på er kosttillskott utan bara ge konkreta fakta om vilka kosttillskott som kan hjälpa och vilka som är att "kasta pengarna i sjön". 
 
Jag vill också säga, som jag har gjort tidigare när jag har pratat om kosttillskott, att det absolut inte är så att man måste köpa det för att få bra resultat av sin träning. Det går lika bra att äta regelbunden kost och få minst lika goda resultat. Om man lever efter en stram budget är det bättre att lägga pengarna på kvalitativa råvaror.
 
Figur: Kosttillskotten från mitt senaste köp
 
Så inläggen vänder sig till personer som tänkt på att köpa kosttillskott men inte vet vad de ska köpa. Så målet är att göra den skaran lite klokare så att de kan göra sunda (både hälsosamma och ekonomiska) beslut. 
 
Stay strong! 
Stay tuned!