Allmänt, studentliv 100%, 2015, always strive to become the strongest version of yourself, bli stark, blog, blogg, bloggare, fitness, fitnessblogg, fitnessfreak, fitspo, höst, never say you can't, simzore, simzore fitness, stark, starkare, staystrong, staytuned, träning, träningspartner, träningspass, vikt

Hösten är här!

Hej på er! 
 
Och så kom den äntligen på riktigt, den regniga och ruggiga hösten som alltid för med sig en huttrande känsla. När jag vaknade klockan halv sju i morse trodde jag att det var mitt i natten, helt kolsvart ute! men det är bara en dryg månad kvar, sen vänder det (eller börjar vända iaf) ^^.
 
Figur: Jag och Sofie blev lite tävlingsinriktade och ökade vikten så mycket vi kunde! ^^
 
Men jag trotsade vädret och drog ner till gymmet efter plugget. Tränade återigen med Sofie som också hade haft en lång dag. I början var vi lite sega båda två men allteftersom blev vi piggare och när vi var klara var båda på ganska gott humör. Måndag är känd för att vara den dagen alla kör bänkpress och såklart skulle vi också göra det. Med andra ord fick vi vänta med bänken i början och istället köra lite andra övningar. Detta gjorde att vi var ganska trötta när vi väl skulle köra bänkpress men vi gjorde så gott vi kunde. ^^
 
 
Jag hade inget emot det heller, det är kul att variera lite ibland. Genom att hela tiden chocka kroppen och ge den nya utmaningar så utvecklas den. Det är lite som en snabb evolution som kroppen genomgår när man tränar.
 
Figur: Always look on the bright side of life! 
 
Efter träningspasset åkte jag och handa, motvilligt men jag hade ingen mat hemma  :P; Och nu sitter jag här och berättar om min dag för er, fantastiskt! ^^ 
 
Figur: Funderade på att köpa men mitt förnuft vann! så jag köpte en glass istället! :P
 
Hoppas att ni får en fortsatt trevlig kväll mina vänner, jag ska nog kolla på gårdagens solsidan som jag missade!
Vi hörs! 
 
Stay strong! 
Stay tuned!