Vad har hänt!?

Hej på er!
 
Eftersom det var så länge sedan jag skrev så tänkte jag ge en liten uppdatering om vad som har hänt osv. 
 
I somras skrev jag att jag hade fått ett nytt jobb på Campushallen, som gymvärd. Det är ett väldigt varierande arbete där man ser till att allting i gymmet fungerar samtidigt som man hjälper till att instruera personer om de behöver hjälp eller vill ha träningstips. Det är roligt när personer kommer och frågar en om råd. Det händer dock tyvärr inte alltför ofta. Jag tror att många är rädda att fråga efter hjälp. Om det är någon som ser väldigt vilsen ut kan man förstås gå fram och fråga om denne behöver hjälp.
 
Har även hållt i ett s.k. temapass i gymmet där jag instruerade 7 "nybörjare" i gymmet. Det var väldigt kul. Även om jag tyckte att det var ganska svårt att organisera passet. Det blev som att man agerade personlig tränare för 7 personer samtidigt vilket krävde ganska mycket uppmärksamhet från min sida. Det var första gången jag instruerade en större grupp och jag trodde att jag skulle vara nervös men det var inga problem. Jag tror att alla som var med var nöjda med passet och jag har ett till nu på söndag.
 
Eftersom det har blivit långa dagar i skolan så har man anlänt till gymmet när det är som mest folk där. Det är verkligen skitsvårt att få en plats vid lyftarpodierna då Detta har lett till att marklyftandet har blivit lidande och det var någon vecka sedan jag körde det senast. 
 
Fokuserar nu på att få styrkan tillbaka i basövningarna, den har verkligen fallit i alla lyft. Bänkpressen där man tog 120 kg i vintras ligger nu säkert runt 105 kg. Jag vet att det kommer tillbaka om jag är konsekvent med träningen och kosten så det är bara att köra på helt enkelt. 
 
Figur: En liten uppdatering på nuvarande formen. 
 
Nu är jag lite kluven på hur jag ska göra. Om jag ska börja bulka, då brukar styrkan komma ganska snabbt, eller om jag ska försöka hålla mig i samma form. Då kommer styrkan inte lika snabbt men formen bibehålls. Vad tycker ni? ska man gå upp något kilo och bli starkare? jag har en påse star nutrition gainer som står och väntar på att användas! :P
 
Nu ska jag iväg och träna, sedan blir det förhoppningsvis en lugn kväll! ha en bra kväll kära läsare! 
 
Stay strong!
Stay tuned!