Nya studentambassadörer!

Hej på er!

Hoppas att ni har en bra kväll, har nyss smällt i mig en god laxlåda med bulgur och haricot verts, mums! ^^
 
 
Ska alldeles strax bege mig ner till Campushallen för att träffa de nya studentambassadörerna osm ska
ta över vårt jobb. Är väldigt nyfiken på vilka de är, jag känner två stycken av de nya och de är bra grabbar,
resten känner jag inte så det blir en liten överraskning. Det är väl tänkt att vi gamla studentambassadörer 
ska presentera oss och ha lite lekar för att sammarbetet mellan de nya studentambassadörerna ska få
en liten kickstart.
 
Imorgon har jag även min presentation av mitt kandidatprojekt och jag provade kavajen som turligt nog
passade. Man använder den ju inte speciellt ofta så det är alltid lika spännande när man sätter på sig den! ^^
Den satt lite tight runt axlarna men annars ser man väl proper ut! ^^
 
 
 
Önska mig lycka till! ^^
 
Stay strong!
Stay tuned!
#1 - - Fröken Elva:

Här är i alla fall en av de nya som följer din blogg :D

Svar: Haha vad trevligt! ^^ tror att ni kommer bli ett riktigt bra ambassadörs-gäng! :) har ni nån fråga är det bara att fråga veteranerna! ;)
Simzore