Recension, Better Bodies!

Hej på er! 
 
Hoppas att alla ha en skön kväll. Sitter själv precis ätit lite kyckling och sallad.
Förbannat gott är det men man blir hungrig direkt! :P
 
Tänkte skriva en liten recension om straps från Better Bodies och jag har faktiskt 
provat en hel del olika varianter genom åren som jag styrketränat!
 
Figur: Klicka på bilden för mer info...
 
Jag tycker att dessa är helt fantastiska på alla sätt. Det är verkligen en prisvärd
produkt och man känner verkligen vilken skillnad det blir i kvalitét om man bara
pungar ut några extra tior. 
 
De är lite bredare än de jag testat på tidigare och i början var jag lite skeptisk till 
det men nu tycker jag att greppet blir bättre och så blir det såklart bättrre hållbarhet.
 
betyg: 10/10
 
Vad ska man säga, det gör det den ska och på ett bra sätt dessutom så det är svårt
att ge den ett lägre betyg. Jag är ganska säker på att jag kommer slippa investera
i nya straps på ett bra tag framöver..

Stay strong!
Stay tuned!
#1 - - bby:

Du får gärna binda mig i de;-)

Svar: haha, synd att jag inte vet vem du är då! ;)
Simzore