Allmänt, Motivation, Träning 100%, 2014, Simon Perjans, bli stark, deadlift, design by Simon P, fitness, fitnessblogg, fitnessfreak, fitspo, framsteg, marklyft, never say you can't, shit to fit, simon, simzore, simzore fitness, stark, stark kille, starkare, staystrong, staytuned, tungt

Nice try!

Hej på er! 
 
Sitter med plugget igen, det blir nog en ganska lång natt men det kan ju vara mysigt
det också! ^^
 
Figur: Vad är väl en bal på slottet.... :P
 
Igår kom påskharen på besök, istället för godis hade han med sig lite annat gott och
blandat. Ska jag vara ärlig så var det här bättre än godis, eller det beror på vad det 
skulle vara för godis. J
 
Figur: Många bra saker från gymgrossisten.com
 
 
jag är lite av en tjej när det kommer till godis, är svag för choklad
av alla sorter! blev såklart därför lite proteinpulver med chokladsmak, mums! ^^
 
Köpte även hem Kokosfett vilket jag fördrar att använda för att steka med. Den som
gymgrossisten har är ganska mycket billigare än tex kung markattas så man
tjänar några slantar! 
 
Jag var sjukt taggad inför dagens träningspass, det var maxning i marklyften på G
och det var tänkt att jag skulle maxa. Har tagit 210 kg så jag ville väl dra upp 212,5 kg
idag. Det var såååå nära att jag klarade det, drog upp stången över knäna men 
där tog det stopp, typ 10 cm från låsningsläget....
 
Figur: Har minskat 10 cm i midjan under deffen, bältet blir för stort.
 
Det känns fel att skylla på utrustningen men jag tror att det har med bältet att göra, eftersom
jag har minskat så mycket i midjan så får jag inte det rätta stödet från det. Min kompis Patrik
hjälpte mig att stansa nya hål för några veckor sedan men nu börjar det bli dags för nya hål,
det är väl positivt antar jag eftersom det betyder att jag får en nättare midja vilket skapar
illusionen att axlar, ryck och ben blir större. 
 
Jaja, det är bara att kötta vidare. Nu är det dags att plugga igen, ha en skön kväll och en glad påsk! ^^
 
Stay strong!
Stay tuned!