Allmänt, studentambassadör, träningspass 100%, 2014, bli stark, campushallen, never say you can't, stark, stark kille, starkare, staystrong, staytuned, student, studentambassadör, tränign, träning

Går för fort!!

Hej på er!
 
Sitter nu på tåget tillbaka mot Linköping. Det känns knappt som att man har varit hemma,
det går så jäkla fort!!! hade velat göra 16271749 fler saker när jag var hemma men eftersom 
jag varken har en tidmaskin eller en sån där klocka som stoppar tiden får jag göra vissa prioriteringar! ;)
 
Figur: Ska försöka få lite arbete gjort på tåget!
 
Jag hann i allafall med ett träningspass på gymmet i går kväll! det var riktigt skönt och jag kände mig
ganska starkt. Hade fortfarande träningsvärk i benen men lyckades ändå klämma ur mig 5-reppare
 på 120 kg i knäböjen! ^^ 
 
Figur: Formen håller i sig! 
 
Figur: Bjuder på den där bröstvårtan! ;)
 
Idag ska vi arbeta lite med studentambassadörerna, det är meningen att vi ska stå utanför Campushallen
och smälla upp en stor klättervägg! ni som är i Linköping kan ju komma förbi och prova på och klättra!
 
Stay strong!
Stay tuned!