Allmänt, studentambassadör 2013, TEAM, always strive to become the strongest version of yourself, bli stark, student, studentambassadör

TEAM!

Hej på er! 
 
Idag var det dags för campushallen att ställa upp igen! Denna gång med lite mer...
Träningsaktigt tema. Vi hade en monter ute på blå havet på universitetet där man kunde 
testa sin styrka genom att göra så många chinups eller pullups som möjligt, testa på
att kettla eller bara vara med på en quiz-tävling där man kunde vinna finfina priser.
Figur: studentambassadör Sofia står med en intresserad quizzare! 
 
 
Jag personligen trodde inte att det skulle vara så många som skulle våga sig på
och prova chins men det var faktiskt rätt många. Kul att se, dock nu när jag tänker
efter var det inte så många tjejer som vågade sig på att prova.
 
Figur: En som vågar sig på att testa sin styrka!
 
Både killar och tjejer ville i allafall svara på quiz. Quizet handlade om Campushallen men
även om friluftsliv eftersom campushallen erbjuder friluftsaktiviteter så som paddling, vandring
och dykning. 
 
Själv stod jag bara vid montern en timme för jag hade helt fullt i skolan. Hade gärna velat
stå längre men det känns som att jag måste prioritera skolan ett tag nu framöver! ;)
 
Stay strong!
Stay tuned!