Allmänt, träningspass 100%, 2013, bars, fitness, fitnessfreak, gymgrossisten, gymgrossisten.com, tränign, träning

Billigt som fasiken!

Hej på er!
 
Figur: Dagens middag, biffar, pommes och en låda grönsaker! :)
 
Ursäkta att jag inte har skrivit så mycket nu. Som jag har nämnt i tidigare inlägg så 
är det tentaplugg som är orsaken! snart är det över som tur är, nästa vecka blir det 
lite lugnare så då kan ni förvänta er lite fler och informativa inlägg.
 
Tränade bröst idag, var egentligen ryggdag men jag är typ invalid efter fredagens
benpass. Kanske att det blir ryggpass imorgon, annars får det vänta till onsdag.
Ska maxa i marken så jag känner att jag måste vara på topp då.
 
Tänkte maxa i bänkpressen den idag men jag hade ingen som passade
(som vanligt) och alla ställningar där man har ett "fail-skydd" var upptagna 
(som vanligt).
 
Men det blev ganska bra ändå, jag körde fem ettor på 110 kg och det är jag
hyffsat nöjd med. Ska försöka få nån att passa typ på torsdag, för jag vill verkligen
maxa den här veckan. Åker hem i helgen så det är möjligt att maxningen sker hemma också, 
om man drar ner brorsan till gymmet! ;)
 
 
Klicka på bild för att se erbjudande! Awesome! ^^
 
Såg ett sjukt bra erbjudande på gymgrossisten nyss, det var bars för halva priset. 6 kr styck
kostar dem, sjukt billigt! Dessutom är de riktigt goda, har gjort recentionerpå dem tidigare
på bloggen. Köpte nu 7 paket bars och lite whey! alla bars var såklart inte till mig, en stor del
var till min kompis Vlatko som verkligen älskar dessa. :)
 
Stay strong!
Stay tuned!
#1 - - rememberthiis.blogg.se:

Det var ju bra erbjudande :D såg att dem hade rabatt på såna där nudlar med lite kalorier också, himla bra

Svar: hahaha! ja då är det bara att slå till! :) jag kontaktade kompisen direkt och frågade om vi skulle köpa! ;)
Simzore

#2 - - Annika:

Gott!

Svar: hehe ja verkligen smaskens! ;)
Simzore

#3 - - vlatkoooo:

Får beställa mer imorgon;-)

Svar: haha, du är tokig! ;)
Simzore