Pumpar bröst!

Godkväll! 
 
vart ett riktigt hårt pass idag och det var tur att jag laddade upp igår! ;) (se tidigare inlägg).
Det vart axlar, bröst och triceps. Jag var redan slut i bröst och axlar efter bänkpressen som
var den första övningen.
 
Det var ju inte meningen att jag skulle träna idag heller, enligt mitt nya schema skulle jag ha 
fått vila brösten och axlarna två dagar till innan de skulle torteras. Anledningen var dock
att Elias, min träningspolare inte hade kört bänkpress på ett bra tag och han ville ha
någon som kunde visa lite. Han skötte sig dock bra och tekniken sitter nu klockrent på
många övningar. Det är sant att övning ger färdighet! :)
 
Nu blir det dock vila imorgon istället och så ställer jag in mig på ett intensivt rygg-och bicepspass
på lördag! can't wait! ^^
 
Figur: Urringningen börjar ta sig! längtar till deffen! ^^
 
Figur: Dagens träningspass
 
 
Stay strong!
Stay tuned!