Allmänt, Motivation 2013, café bärs, gym, hjälp, motivation, ny på gymmet, nybörjare, träning, träningsmode, träningstips

Så ska man inte göra!

Hej på er!
Eller...Tjäääna som Jocke och grabbarna i Café bärs skulle ha sagt! Kollade 
nyss igenom några avsnitt och vissa sketcher är så jäkla bra! jag var bara 
tvungen att länka ett klipp nedan eftersom det passar in bra på den här
träningsbloggen. Det är nog en del killar som tränar med målet att få brudar,
och för all del, det är ett bra mål. Gör dock inte som Pelle....Haha, det roliga 
är att jag faktiskt såg två killar köra marklyften på det där sättet för några veckor
sedan. Då var jag bara tvungen att rycka in och ge dem "lite tips"! ;)
Jag är igentligen en kille som skiter i hur andra kör sina övningar, men när 
personen kör med en teknik som troligen kommer skada dem för livet så 
är jag bara tvungen att rycka in.
 
 
 Video: Träna föra att få brudar? visst, det har jag inget emot! :P
 
Om  det är någon som frågar om tips så är det klart att jag hjälper dem
så gott jag kan. Det är riktigt kul när folk kommer fram och frågar hur 
man ska göra en övning, eller kost mm. Det betyder att de bryr sig och
det gör mig glad. Många som är nya på gymmet är dock ganska blyga 
av sig och kommer troligen inte fram till mig som sitter med hörlurarna
i öronen och ser totalfokuserad ut. Jag är inte farlig, jag ser bara farlig ut! ;)
 
Stay strong! 
Stay tuned!