Allmänt 2013, bodybuilding, bodypump, bränner, brännskada, finalgon, parametrar, uppdatering

Fredagsmys?

Hej på er! 
Då var det fredag igen! Gud vad veckorna går fort nu. Nästa vecka är det tenta-p
och sista veckan i plugget, då får man visa vad man har lärt sig, eller inte... ;).
 
Sitter just nu och försöker plugga lite. Var bara tvungen att ta en liten paus och
skriva lite till er! Under pausen var jag dum nog att smörja in en värkande armbåge
med finalgon-salva för att se om det hjälpte. Just nu känns det som en andra 
gradens brännskada dock. Har svårt att koncentrera mig på vad jag skriva!
 
Figur: AAJ, bränner som F*N!
 
anyway, ikväll blir det lite utgång för att koppla bort från plugget, ingen alkohol dock.
Det brukar alltid bli att en bira slinker ner även om jag säger att jag ska vara nykter 
men idag ska jag göra mitt bästa att motstå eftersom jag måste plugga imorgon!
och de flesta vet att hjärnan inte alltid är på topp dagen efter man har druckit! ;)
 
Efter nästa vecka kan det kanske bli en ny uppdatering eftersom jag även måste
uppdatera min träningsrutin. Det är viktigt att man byter övningar och ändrar para-
metrar som repsmängd och setmängd för att hela tiden utmana kroppen och
förhindra att den vänjer sig vid vikterna och slutar växa. Man kan även byta tränings-
typ i några veckor om man känner för det, tex gå från bodybuilding-träning till
crossfit. Kommer ihåg i sommras när jag hade tränat tung styrketräning ett tag
och följde sedan med pappa på ett bodypump-pass. Jäklar vad drygt dett var, och
träningsvärken efter det var hemsk! Har aldrig kört bodypump sen dess.... ;)
 
Stay strong!
Stay tuned!