träningspass 2013, body, bodybuilding, fitness

Mycket hänt!

Hej på er! 
Har haft fullt upp med jobb och annat de senaste dagarna men idag ska
jag banne mig ta mig tid att skriva en liten snutt.  
 
Figur: Bror ställde upp som fotograf, skillad! ;)
 
 
Riktigt fint väder idag, och nationaldag är det också. Det firades med ett 
axelpass på gymmet. Grymt varmt och intensivt var det, men det gick vägen 
bara man drog i sig mycket vatten. Det brukar jag göra i vanliga fall också , både
före och under passet men idag blev det extra mycket! 
 
Figur: Jag och bror kör två olika typer av samma övning!
 
Var med bror och vi körde på, här kör bror en variation av min övning, jag gillar
att sitta för att få axeln mer isolerad, det gör att jag inte "slänger" upp vikten.
Kanske inte klarar lika mycket vikt men jag är inte lika "viktkåt" som jag var 
för ett tag sen. Jag fokuserar mest på att göra rörelsen rätt och det ser ju ut att
fungera! :)
 
Beställde lite nya kosttillskott och skor idag...De som jag köpte för ett tag sen,
som jag skrev i bloggen visade sig vara alldeles för mjuka i sulan. Inte optimalt
när man lyfter tungt. Så nu hoppas jag att de andra som jag beställde nu har
"plattare" sula. De nygamla skorna får bli promenadskor, vilket de dög alldeles 
utmärkt till. Beställde de nya skorna från zalando.se, visar väl upp dem när 
jag får dem.
 
PS.Inte har ni väl glömt att rösta på mig i body's tävning? 
 
Stay strong!
Stay tuned!