Full fart!

Hej på er! 
Idag har det varit full fart hela dagen. Den började klockan 04:00 för min del,
var lite segt att komma upp, missade första väckarklockan men som tur var 
hade jag två stycken inställda.
 
Då var det bara att gå upp och laga till min sedvanliga frukost som består av 
4 ägg, två mackor (lantbröd), 250 gram kvarg blandat med smartsupps whey
och frukostflingor. Man blir rejält mätt men det stoppar mig inte från att äta 
när jag kommer till jobbet (en timme senare). Men då vart det bara en proteinbar
(Goodlife) med lite kaffe. 
 
Figur: inget emot att gå upp tidigt för att se soluppgången! 
 
Efter jobbet var det bara att pallra sig iväg till gymmet och tortera axlarna, går 
frammåt tycker jag. Körde  femmor på 31 kg:s hantlarna. Det jobbiga är ju att
få upp åbäkena till axlarna sedan är det en bagatell. Blev även en del mage
som jag känner att jag också gör framsteg i. Jag och brorsan kör dock superset 
med lutande situps med vikt samt benresningar. Riktig magdödare enligt mig, man 
riktigt vrider sig i plågor efter sista repsen.
 
Efter träningen var det bara att dra sig hemmåt och äta lite. Var tänkt att man skulle 
hinna med att plocka lite blåbär idag igen men jag är helt slut. Får bli i helgen istället.
Har även köpt en ny dator så nästa gång jag skriver ett inlägg kommer det troligen från 
den. Hade även tänkt att det skulle bli en sväng till badet, jag som har investerat i nya 
solglasögon men jag orkar fan inte! ;)
 
Figur: Nya glajjer, redo för beachen men såååå trött!
 
Nu ska jag ta det lungt, vila gör en starkare!

Stay strong!
Stay tuned!