Personliga framsteg, Träning bodybuilding, mål, träning

Ny vecka! Nya möjligheter!

Hej gott folk! 
hoppas ni har en mysig måndagskväll i denna annars så trista och slaskiga värld!
Sitter just nu och lyssnar på kapten röds "ju mer dom spottar", inser hur viktigt det är att vara sig själv
och inte försöka vara någon eller man inte är. Känner mig just nu starkare än någonsin, både mentalt
och fysiskt. Gjorde personligt rekord i marklyft idag, 175 kg, har aldrig lyft något så tungt som det var! 
när jag släppte stången kände jag en enorm yrsel men samtidigt en grym lättnad att jag klarade det!
 
Det är konstigt att jag fortfarande blir starkare, då jag har sänkt mitt kolhydrat-intag till hälften. Har 
dietat en vecka nu och än så länge känns det ganska bra. Mycket kyckling blir det, och broccoli! ;)
Målet med den här bloggen är ju att visa mina framsteg vecka för vecka men jag kommer nog bara
lägga upp bilder på mig varannan vecka så att man förhoppningsvis kan se viss skillnad.
 
Följer just nu ett styrke-program (för er som är intresserade) där jag kör följande på basövingar:
(bänkpress,benböj och marklyft).
Vecka 1: 3 set, 5 reps
Vecka 2: 5 set, 2 reps
vecka 3: 6 set, 1 rep
vecka 4: 3 set, 8-12 reps
Notera att detta bara är basövningarna, kör med mer intensitet och fler reps på resten av övningarna. 
 
För övrigt så har jag inte så mycket mer att rapportera om, imorgon blir det maxning i bänkpress,
målet är 107,5 kg (mitt 3 år gamla personliga rekord). Dock så finns det en chans att jag klarar 110 kg.
önska mig lycka till ;). Om ni vill kan jag lägga upp min träningssplit på nästa inlägg (kommentera).
 
om du gillade det här inlägget, klicka gärna på länken nedan (ger mig en röst i gymgrossistens blogg-tävling)
 
Rösta på mitt bidrag!
 
mums, tacobiffar, haricot verts och broccoli!
 
Stay strong!
Stay tuned!