Vill ha vår nu!


Hej på er!
Blev en härlig promenad till gymmet idag, det var så skönt att
änligen känna solens värme i ansiktet. Man uppskattar verkligen
solen de få gånger den tittar fram, jag hade gärna tagit en längre
promenad men jag skulle plugga och laga mat efter gymmet så 
det blev en kortis. Körde skiten ur mig på gymmet dock,
det kommer nog ett träningtips nästa vecka på hur ni kan maximera
er prestation på kortast möjliga tid....
 
Jag längtar verkligen till våren, när snön smälter och fåglarna börjar
sjunga. Då man kan ge sig ut på motionsspåret och ta en löptur
bara för att man känner för det. Jag tycker att det är grymt skönt
att springa, gjorde det varannan dag förra våren, samtidigt som jag
styrketränade de andra dagarna.
 
Meningen med det här inlägget var mest att jag ville visa bilderna på 
en vacker sol som är på väg att krypa till kojs, samma sak som 
jag ska göra snart, ciao!
 
Stay strong! 
Stay tuned!