Uppdatering!

Hej på er!
Dags för veckans uppdatering av mina framsteg. Måste väl 
säga att jag sköter mig hyffsat så här långt. Har haft släkt-
besök i helgen så det blev lite onyttig mat på lördagen, men 
inte i några extrema mängder. Jag ligger just nu på 72,2 kg, 
väger mig varje morgon, det tycker jag att man bör göra om man
vill hålla koll på den faktiska vikten eftersom det kan skilja upp till
4 kg under dagen!! Det är en bit kvar till målet men jag har siktet
inställt! 
 
Har inte ändrat så mycket i mina träningsrutiner, blev dock bara ett 
magpass förra veckan, var planerat att jag skulle göra två. Ska försöka
gå lite längre sträckor den här veckan, det verkar ju som att det blir varmare
och som jag skrev i ett inlägg innan så har jag inget emot att motionera
när det är bra väder. 
 
För övrigt börjar det kännas att man äter mindre nu, blir lite svagare, vilket så
klart inte är kul men det är bara att acceptera när kroppen ligger på fullt
varvtal och man ger fan i att tanka. Har i allafall fortfarande kvar förståndet, dock
går jag ständigt och tänker på goda snacks och godis, men det är bara att hålla
igen.  Mer än så har jag inte att säga, kom ihåg....
 
Stay strong!
Stay tuned!
#1 - - Madeliene - flickan som kämpar varje dag! ♥†:

- fin du är! :)

Svar: Tackar så hjärtligt! =)
Simzore