Jag har syndat!


Figur: valde den blåa skjortan med svart fluga,sista bilden var dagens frukost!
 
Hej kära läsare!
Som titeln säger så har jag "syndat", jag gick ut och festade
igår och det var en del alkohol inblandat. Dock ångrar jag inte detta,
eller kanske med tanke på bakfyllan man får dagen efter  ;). 
 
Men jag tycker inte att man ska bli helnykterist bara för att man
tränar så seriöst som jag gör. Jag tycker att man ska kunna leva
lite också, det är jätteviktigt att hålla kvar sitt sociala umgänge
även när man tränar. Man behöver koppla av från träning ibland,
kunna njuta av god mat och dricka gott. Detta kanske försämrar 
framstegen något men jag tror att det lönar sig att "belöna" sig
själv lite då och då. Jag skulle bli tokig om jag bara tänkte på träning
och åt torr kyckling flera månader i sträck. Jag har som upplägg
att jag försöker ha en "fuskdag" var tionde dag ungefär. Med fuskdag
menas att man kan äta lite vad man vill. För min del brukar 
det bara bli ett "fuskmål" då jag blir sugen på pizza någon kväll. Eller
om jag helt enkelt inte orkar eller kan laga mat. Ska försöka hålla mig
borta från den ökända bakispizzan idag då jag åt god mat igår.
 
för att summera så kan jag bara ge er tipset: "njut av livets goda!".
Offra inte vänskap och umgänge för din träning. Som jag skrev
i förra inlägget, ha tålamod. Jag tar hellre två steg frammåt och ett
steg bakåt och har kul på resan mot mitt mål!!
 
Stay strong!
Stay tuned!