Allmänt, Personliga framsteg 100%, 2013, always strive to become the strongest version of yourself, bulk, marklyft, never say you can't, rygg

Back to backday!

Hej på er!
 
Tog ledigt från gymmet både lördag och söndag så nu kände jag att det 
började kittla i kroppen. Den var träningssugen och detsamma gällde mig
så jag drog ner till garagegymmet i stan och körde ett ryggpass.
 
Det var sjukt dålig luft inne i gymmet och jag fick gå ut ur rummet mellan varje
set för att hämta andan, svettades som en gris. Man märker verkligen hur 
viktig luftkonditioneringen är när man tränar intensivt. Har en avlastnings-
vecka nu men till och med 100 kg i marklyft var tungt! :P
 
Jaja, snart åker jag tillbaka till Linköping och får träna på kära Campushallen.
Är hur taggad som helst! Nu ska jag ut till mor som bor ute i bushen och 
förhoppningsvis få lite käk! :)
 
Figur: Bulkryggen ska snart bort och mer konturer ska fram! 
 
Stay strong!
Stay tuned!