Personliga framsteg 2013, framsteg, personliga framsteg, stark kille, uppdatering, vikt

Uppdatering & uppslutning!

Figur: Magådrorna börjar visa sig, ett ganska gott tecken. Mitt mobilskal är inte optimalt att ta
egobilder med, det skymmer ju halva härligheten! ;)
 
 
Hej på er!
Veckans uppdatering, som inte är mycket till uppdatering igentligen. Har inte gått ner något
och så mycket skillnad från förra gången syns inte. 
 
Men detta är bra, då vet jag att jag har stött på en platå, då är det dags att ändra någonting 
i antingen kost eller också öka motion. Som det är nu skulle jag kunna kapa lite kalorier, men
inte speciellt mycket. Får också lägga in ett till motionspass, eller öka tiden på passen.
Har inte bestämt mig än så det kommer nog i ett senare inlägg. 
 
Körde ett litet uppslutar-pass idag som bestod av vader, som jag missade på benpasset senast
och mage, som jag har varit lite lat med den senaste tiden. Så idag tog alla magövingar extra bra.
Dessutom ändrade jag ordningen på övningarna så det man var stark på innan blev man svagare i
den här gången (och tvärt om). Jag fokuserar mer på de undre magmusklerna nu eftersom de övre
ser ganska stora ut. Även de vridande magmusklerna på sidan måste in.... Det är bara att jobba 
på helt enkelt.
 
Imorgon blir det dessutom utgång. Har inte festat på evigheter känns det som. Blir lite grillning innan
och då ska jag faktiskt unna mig lite potatissallad. Man måste ju vänja kroppen vid sommardieten! ;)
 
Stay strong!
Stay tuned!