Allmänt, träningspass 2013, bänkpress, hantelpress, stark, stark kille, träning, träningspass

träningspass och tillfrisknande!

Tjenna! 
Synken mellan mina träningspass  och inlägg har hamnat lite off. Men Jag tänkte i allafall slänga in 
gårdagens träningspass här innan jag drar och kör ben! 
 
Det blev ingen bänk igår som planerat. Alla andra hade tydligen samma idé så alla
ställningar var upptagna. Det är det jag verkligen hatar med stora gym där det ska
vara så mycket folk. Ibland vill man bara sparka ut varenda en som vilar lite för länge
mellan seten eller står och snackar skit med en polare på sidan av.
 
whooosa, så... Nu är jag lugn, jag börjar i allafall känna att jag frisknar till, är inte alls lika
slö som jag var igår. visst, är fortfarande lite snuvig men det är absolut ingenting som 
håller mig borta från gymmet. Är dock lite taktisk och väntar med att gymma till lite senare,
när alla afterwork-snubbar har gjort sitt. 
 
Figur: Gårdagens bröstpass, ska dock lägga in triceps på detta pass. Blev för kort :P
 
Stay strong!
Stay tuned!