Allmänt always strive to become the strongest version of yourself, heder, mode, sara, syrra, syskon, syster, tryck, tröja, vikt

Min kära syster!

Hej på er! 
Jag var ju som ni vet hem över påsklovet, och då passade min syster på att tatuera sig för 
första gången. Snacka om att hon var nervös innan! men hon skötte sig bra, jag var med 
henne till tatueraren och allt gick bra. blev faktiskt själv lite sugen på att skaffa en tatuering,
men det får vänta tills jag har kommit på något riktig bra att tatuera in.
 
 
Hur som helst, känner ni igen texten? lite suddig bild men man kan ändå se vad det står...
Det är den här bloggens motto... Hon tyckte att det 
lät så bra så hon bestämde sig för att tatuera in den, hon hade länge funderat på en tatuering
men visste inte vad hon skulle ha, sen såg hon min blogg....Resten är historia! :P
 
Är riktigt stolt över min syster samtidigt som jag respekterar och ser upp till henne. Hon har
bott hemifrån sen hon var 16 och blivit grymt stark det senaste året, tror hon har gått ner typ 30+ kg på
lite över ett år, utan att tokbanta!
 
 
 
hon är lite av en inspiration till mig och jag hoppas att jag inspirerar henne också.
Därför har jag nu tryckt en tröja till henne som hon förhoppningsvis kommer att uppskatta!
Jag är själv riktigt nöjd med den och är hedrad att min syster hjälper mig att sprida budskapet 
vidare: "Always strive to become the strongest version of yourself"! och i detta fallet kan man 
lägga till " Then inspire others to do the same thing!".
 
 
Stor kram syrra, längtar till du kommer ner! <3 
 
Stay strong! 
Stay tuned!