Allmänt, Personliga framsteg 100 kg, 100%, PH3, always strive to become the strongest version of yourself, maxlyft, maxning, never say you can't

Jag ska föra Sveriges talan!

Hej på er! 
 
Tänkte att det var dags för en liten uppdatering, vad har hänt?! jag har haft full upp med att 
acklimatisera mig med den nya bostaden och jobbet. Utöver det har jag trappat upp alltmer 
i träningen och redan om ca en vecka är mitt program slut och det är dags att maxa. Så här ser planen 
ut;
 
 
Efter maxningarna som jag innerligt hoppas att jag klarar. Böjen känns som jag borde ta mer i.... Det återstår
att se! ^^ planen efter detta schema som jag har kört i 13 veckor nu är att ta en vecka ledigt från tungt lyftande.
Kommer bli svårt att hålla sig borta från vikterna, men jag gör det för mitt eget bästa. Under tiden ska jag 
gå ner lite i vikt, ligger nu på ca 76 kg och siktar på 71-72 kg inom en månad. Varför en månad? Jo, förhoppningen
är att tävlingen blir av och att jag ska ställa upp. Det är fortfarande inte klart om tävlingen blir av men jag 
hoppas verkligen. 
 
En annan sak har också inträffat, jag har fått en intressant förfrågan av att vara deltagare i IPSOS 
socialundersökning där saker som levnadsvillkor, hälsa, välbefinnande, tillit mm kartläggs. Kommer bli intervjuad
nu i vecka och det ska bli spännande. Mer om detta efter intervjun.
 
jag hoppas att ni har en fortsatt trevlig kväll, så hörs vi!

Stay strong!
Stay tuned!