Tävling och firande!

Hej på er!
Sitter nu på tåget hem från min hemstad som är sig lik, var 5,5 år sedan jag lämnade men när man kommer tillbaka är det som att åka tillbaka 5,5 år. Jag har firat båda mina bröder som fyllde år förra veckan. Det blir en del resande men det är det ju värt såklart.



Jag nämnde för brorsan att jag skulle tävla i styrkelyft och han ska försöka ta sig ner till tävlingen. Skulle vara grymt kul, tycker att det blir roligare ju fler som kommer och hejar på! ^^ jag är redan supertaggad och jag ska i nästa vecka börja lite smått med att tappa kroppen på lite vätska, jag vill helst ner runt 3 kg innan tävlingen men om jag börjar förlora styrka så struntar jag i det. Tidigare har jag inte förlorat styrka förrän jag börjar närma mig 70kg kroppsvikt så jag tror inte jag kommer förlora någon styrka på en minideff.

Nu har jag bara ca 2 timmar kvar på tåget, yeey

Stay strong!
Stay tuned!