Allmänt, studentliv PH3, always strive to become the strongest version of yourself, flytt, never say you can't, träning, träningsblogg

Snart dags för flytt!

Hej på er!
 
Hoppas att ni har det bra en lördag som denna. Själv gör jag mig redo för ett gympass som består av böj och bänkpress. Taggar först till med en kopp kaffe, den bästa pre-workouten enligt mig! ;)
 
Figur: Jag gör som Kina, har man inte plats på marken får man bygga på höjden! :D #SpaceSmart
 
Har tidigare under dagen packat och fixat lite inför flytt. Jag flyttar nu ut från min studentbostad och blir en "vanlig" människa! ^^ Det ska bli skönt dock, får det mycket större nu och det bästa av allt, ett kök! jäklar vad jag längtar till att inte behöva laga mat i sovrummet/sovrummet/hallen :P . Med andra ord så är det ganska kaos-aktigt i min lägenhet just nu, men det får man väl ta, bara det blir bra i slutändan.
 
Stay strong!
Stay tuned!