Allmänt, kosttillskott, studentliv 100%, 2015, core whey, kosttillskott, protein, proteinkälla, svensktkosttillskott, träna, träning, whey

Envis men inte dum!

Hej på er! 
 
Det märks att skolan har tagit fart på alla sätt. Projektarbeten kickar igång och det blir långa dagar framför skrivbordet. Märker även att förkylningar sprids som en löpeld bland eleverna och det är praktiskt taget omöjligt att hålla sig så frisk som man vill. Har själv känt av lite i halsen och därför har jag tagit det säkra före det osäkra genom att inte träna. 
 
Igår kväll kändes det ändå ganska bra så jag drog ner på gymmet på kvällen och körde ett pass. Dock blev det inte lika intensivt som det brukar. Jag har varit en sådan person som kör gärnet och vaknar nästa dag upp med en hejdundrans förkylning, No more! då är det bättre att ta det lugnt 1-2 dagar istället för att bli sängliggande 3-4 dagar. 
 
Tog ledigt från gymmet idag för att jag hade lite skolarbete som behövde göras klart. Imorgon kommer jag förhoppningsvis vara fit for fight igen så då är det bara att köra! 
 
Hämtade ut ett paket idag, denna gång från svenskt kosttillskott. Deras protein är definitivt det bästa jag har testat och jag beställde hem ett antal smaker för att testa på. Deras protein smakar väldigt fylligt och inte alls vattnigt som vissa märken gör. Testade Vaniljpäron nyss och den gjorde mig positivt överraskad, smakar som päronsplit ska göra. Det är ju bara min åsikt så det enda sättet att säkert veta är att prova själva! 
 
Figur: smakerna "vanilla split", "strawberry banana split" och "vanilla milkshake". Finns att köpa på svensktkosttillskott.se
 
Stay strong!
Stay tuned!